torsdag 17 september 2015

Divafasoner och gift?

Ett litet bakslag i träningen i form av feber och mansförkylning i dagarna 3, detta medförde ju att jag missade 2 pass med Gustaf Granit.
Sven var inte sen att utnyttja situationen och få in några extrapass och köra om mig.
Sven är ju en golfspelare och som alla vet så är ju golf ingen lagsport så jag är inte förvånad över dessa divafasoner...  :)
Men efter dessa 3 dagar med feberyra och enbart vätska i kroppen mer eller mindre så kvicknade jag till och körde ett pass på söndagen, crosstrainern skulle övervinnas! :)
Jag har nu kommit på hur man ska närma sig denna maskin utan fara för sitt liv...
Här kommer en nyttig plan för er andra:

När ni kommer, skapa ej ögonkontakt, se ointresserad ut och smyg på den utan höga ljud, sen när du är redo skriker du högt HEJ KNEKT!!! samtidigt som du klappar till den med en knippe våt persilja, sen är det bara att köra!

Blev 45 minuter på program 6 och det är en stoooor skillnad mot när jag började, då klarade jag knappt 20 minuter på program 5.
Känner mig starkare, piggare och framförallt sugen på träning hela tiden.
Är det giftet dom pratar om kanske?....

#nukörvi
#motionshuset

//Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar